سرفصل و اطلاعات کلاس طراحی داشبورد

کلاس آموزش Power BIDashboard Design
Excel & Power BI

عنوان دوره زمانبندی ساعت ظرفیت باقیمانده
آغـــاز شهریه ثبت نام
بعد از ۳ سال آموزش حرفه ای طراحی داشبورد در اکسل در حال حاضر این آموزش ها فقط در نرم افزار Power BI ارائه می شود. به صفحه این دوره مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات کامل دوره طراحی داشبورد می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۵۴۰۱۶۶ (مدرس دوره، پوریا بغدادی) تماس بگیرید.

کلاس اکسل پیشرفته

گزارش های جامع و طراحی داشبورد های اطلاعاتی نیاز جدید و امروزی کلیه شرکت ها و سازمان های ایرانی است. شما باید بتوانید خودتان داشبورد ها و گزارشات مورد نیازتان را بسیازید در غیر اینصورت ناچار به واگذاری پروژه به واحد آی تی و یا حتی خارج از سازمانتان خواهید بود. حتی ممکن است شغل خود را از دست بدهید. کلاس طراحی داشبورد با ابزار های بسیار ساده و مدیریتی اکسل به شما کمک می کند بهترین داشبورد ها را بسیازید.

پیش ثبت نام کلاس اکسل پیشرفته

کاربرد دوره:

کاربرد طراحی داشبورد در حسابداری، کاربرد طراحی داشبورد در واحد مالی، کاربرد طراحی داشبورد در کارهای فنی و مهندسی و بخصوص داشبورد های کنترل پروژه، کاربرد طراحی داشبورد در کارهای آماری برای رصد کردن وضعیت عوامل حیاتی سازمان (شاخص های کلیدی عملکرد – KPI)

کلاس طراحی داشبورد

برخی از مراکز قبلی برگزاری این دوره آموزشی:

مراکزی که در آن ها دوره طراحی داشبورد برگزار شده است.مدرس دوره:

اکسل دانشگاه تهران

مجری دوره، مدرس طراحی داشبورد: پوریا بغدادی

کارشناسی ارشد مدیریت فن آوری اطلاعات از دانشگاه تهران

دانلود رزومه مدرس اکسل

سرفصل های کلاس طراحی داشبورد:

در این کلاس ۱۸ ساعته جدا از اینکه شما را خیلی سریع با کلیه مفاهیم پایه و مورد نیاز ایجاد کردن داشبورد و انواع آن ها آشنا می کنم، تمام ابزار هایی که برای کلاس طراحی داشبورد در اکسل و Power BI لازم است معرفی و استفاده می کنیم. با ایجاد یک داشبورد کامل توسط این ابزار ها شما در نهایت به راحتی امکانات و قابلیت های آن را درک کرده و مقایسه بسیار کاملی از آن ها خواهید داشت تا بتوانید برای کارها و پروژه های مختلف انتخاب مناسبی از ابزار های طراحی داشبورد داشته باشید. از نرم افزار اکسل فقط فرمول هایی که برای آماده سازی داده ها لازم است را آموزش خواهیم داد.

شما می توانید سرفصل های کلاس طراحی داشبورد را از طریق لینک های زیر دانلود کنید:

سرفصل کامل اکسل پیشرفته

 

 

تصاویر کلاس های قبلی:

ساخت داشبورد با اکسل و کلیک ویو کارگاه ساخت داشبورد عکس کلاس آموزش داشبورد

فیلم معرفی دوره:

 محل برگزاری دوره:
تهران، خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان سنایی، خیابان بیست و یکم، پلاک ۲ (آموزشگاه رایان کالج)

(برای دریافت اطلاعات می توانید با مدرس دوره، پوریا بغدادی تماس بگیرید: ۰۹۱۲۲۵۴۰۱۶۶)پیش ثبت نام کلاس اکسل پیشرفتهبرای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار Power Pivot و Power View و Qlikview و Power Map و Power BI می توانید از صفحه وب سایت های خود این نرم افزار ها بازدید کنید.

در کلاس آموزش طراحی داشبورد تمام امکانات لازم برای طراحی یک داشبورد مدیریتی- نظارتی کامل را بکار خواهیم گرفت و در هر کدام از نرم افزار های معرفی شده یک داشبورد واقعی روی داده های واقعی شرکت های ایرانی خواهیم ساخت.